Klik untuk keajaiban

Friday, December 31, 2010

Baru habis mengemas

Salam semua. Rasa nak pengsan dah ni. mengemas dari jam 11 tadi dan baru setel ni.

-Pasport dan DPT ( Serius aku lupa mana aku letak!)- Jumpa
-Sijil Exam Kursus Induksi- done
-Charger HP-done
-Seluar hantar dobi untuk iron- Done dan akan siap petang ni, done diambil.
-Selimut masuk kotak - Done
-Bahan bacaaan semasa penerbangan ( Boring sighh. Perjalanan dari Kuching ke KK akan stop di Bintulu)-Done
-Ikan terubuk (untuk bekalan aku ngan kawan aku kat Be-luran)-done
-Perencah Laksa Sarawak untuk bekalan 6 bulan- aku lupa nak beli
-Kek Lapis ( maybe cuma satu dua jer) dan tambahan 2 pesanan dari Zira- Done
-Kain Batik Sarawak Kak Su pesan (2 pasang) -Done
- Kasut n heels yang digunakan masa cuti ni kena masuk kotak semula-Done
-Beg camera-Done
- Wyre2 berkaitan camera n hp- Done
-Check External Hard disk- Lupa
- G tengok wayang ngan mak- not done
-Handbeg
- Done
-Kasut baru nak bawa balik
- Done
-Komputer esok dah kena masuk hospital- Done dan kena amik malam ni
- Done
-Print tiket flight- Done
-Pergi Popular untuk beli buku tambahan mengajar-tak sempat
-Spek itam dalam kereta
- Done
-Alat2 makeup yang berciciran dan beli baru kena kumpul dan masuk beg
- Done
-Buku Bank bawa balik semula
- Done
-Hutang kredit kad (RM80)- Done



Sekian. Nak tidor. Doakan aku selamat sampai  ke destinasi yer.

No comments:

Post a Comment