Klik untuk keajaiban

Wednesday, December 29, 2010

Tinggal dua hari lagi

Salam semua.

Sedar tak sedar masa terus berlari meninggalkan sejarah semalam. Aku baru balik dari sesi nite life dengan kawan2. Menghabiskan masa yang cuma tinggal cuma dua hari lagi cuti dengan sepenuhnya. Sebetulnya tiga hari ni aku sibuk menerima kedatangan tetamu dari jauh dan tetamu dah pun balik berangkat ke tanah airnya tepat jam 1055 malam. Aku pulak meneruskan aktiviti dengan lepak di MCD dengan kawan2.

Aku cuma nak note kepada diri sendiri perkara2 yang aku kena buat before balik Be-luran Jumaat ni.

Berikut adalah beberapa perkara aku kena ingat dan cari untuk dibawa balik ke sana

-Pasport dan DPT ( Serius aku lupa mana aku letak!)
-Sijil Exam Kursus Induksi
-Charger HP
-Seluar hantar dobi untuk iron
-Selimut masuk kotak
-Bahan bacaaan semasa penerbangan ( Boring sighh. Perjalanan dari Kuching ke KK akan stop di Bintulu)
-Ikan terubuk (untuk bekalan aku ngan kawan aku kat Be-luran)
-Perencah Laksa Sarawak untuk bekalan 6 bulan
-Kek Lapis ( maybe cuma satu dua jer)
-Kain Batik Sarawak Kak Su pesan (2 pasang)
- Kasut n heels yang digunakan masa cuti ni kena masuk kotak semula
-Beg camera
- Wyre2 berkaitan camera n hp
-Check External Hard disk
- G tengok wayang ngan mak
-Handbeg
-Kasut baru nak bawa balik
-Komputer esok dah kena masuk hospital
-Print tiket flight
-Pergi Popular untuk beli buku tambahan mengajar
-Spek itam dalam kereta
-Alat2 makeup yang berciciran dan beli baru kena kumpul dan masuk beg
-Buku Bank bawa balik semula
-Hutang kredit kad (RM80)



Aiyoooooo banyaknya benda nak kena buat. Sila doakan aku dapat buat semuanya dalam masa 2 hari ni.

p/s- Baju baru aku ada 10 pasang. Sighhhh wink wink

No comments:

Post a Comment