Klik untuk keajaiban

Tuesday, January 11, 2011

Encik rajin dah hilang

Sekarang aku rasa betul2 ada mood nak buat kerja. Banyak kerja tertangguh dan mesti buat untuk kelas aku. Semangat 46 sungguh nak kerja sampaikan aku tampal kad manila kat dinding nak lekatkan kerja2 yang mesti dibuat dalam masa minggu ni. Siap beli nota kecik pelekat tu nak tampalkan.

Sekali kan, printer aku problem. Bila printer problem semua kerja aku terus jadi malas. Mood nak buka computer pun hilang. So pagi semalam aku baring2 malas tengok tv sambil menikmati air teh cicah roti yang sungguh sedap.

Bencilahhhh ngan printer yang mengspoilkan mood aku nihh. Dahhh sila solat hajat printer aku berjalan sendiri inknya dari external tu ke dalam tempat dia. Aduiii. Duit lagi ler gamaknya nak pergi menyedut printer tu kat Sandakan. Ehhh Izzatul kata nak kuar Sabtu ni. Boleh ler menghantar printer masuk hospital n harap2 tak admit just pemeriksaan biasa jer. Jenuh le kalo admit. Tahun bila pulak nak mengambilnya dan hasilnya nanti semua kerja aku akan terbengkalai. Sila kesian ngan aku.

Encik rajin dah hilang terus. Aku jadi malas balik

2 comments:

  1. ko memang malas pun sebenarnya hahahha.....

    ReplyDelete
  2. Haha kau jeles. Ada aku kesah. Kuang kuang.

    ReplyDelete