Klik untuk keajaiban

Friday, February 15, 2013

Perjalanan dari Miri ke Sandakan



Salam semua. Lamanya tak menulis di blog ni. Bukannya lupa tapi kemalasan melanda. Tahun ni mungkin ada sedikit azam untuk mencatat serba sedikit dalam blog ni khusus tentang perjalanan aku ke mana2 destinasi.

Sempena cuti Tahun Baru Cina yang lepas, sekolah aku bercuti seminggu dengan dua hari adalah cuti berganti. Maka seperti yang telah dirancang perjalanan aku adalah ke Miri untuk membawa kereta datang ke sini. Susah sedikit nak bergerak kalo takde kenderaan kat sini. 

Jadi sebagai pengenalan, perjalanan aku dan kawan2 bermula dari KK menaiki flight ke Miri pada malam 9 February 2013. Nanti lepas aku masukkan pic ke dalam laptop Insya Allah aku akan membuat catatan perjalanan kami melangkaui 2 buah negeri dan satu negara. 

Salam Hari Jumaat semua.

No comments:

Post a Comment