Klik untuk keajaiban

Sunday, July 31, 2011

Selamat Menjalankan Ibadah Di Bulan Ramadhan!!!

Assalamualaikum WBT.

Di kesempatan ini aku ingin nak mengucapkan selamat menjalani ibadadah di bulan ramadhan ni kepada semua. Sama-samalah kita meningkatkan amalan kita di bulan yang mulia ini. 

Maka dengan ini bermakna mode balik ke kampung dah diaktifkan dengan kadar segera. Dengan ini aku ingin mengumumkan tinggal 26 hari lagi saya mau naik belon nak balik kampung berhari raya bersama keluarga tercinta.

Ok. Selamat berpuasa dan menjalani ibadah puasa sekali lagi.




2 comments:

  1. selamat berpuasa...awak balik ke kuching naik belon panas ke????

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa jugak. Ya saya balik kuching naik belon @ kapal terbang. Belon adalah dalam bahasa ibunda saya.

    Noor

    ReplyDelete