Klik untuk keajaiban

Wednesday, January 4, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Walaupun orang lain dah berkurun wish selamat tahun baru 2012 aku tetap juga nak ucapkan dalam blog ni. Semoga tahun ni akan membawa sejuta kebahagiaan kepada kita semua.

Aku dah selamat kembali ke tempat bertugas seawal 31 Disember 2011. Dan sekarang memulakan semula amanah yang telah dipertanggungjawabkan. 

Hari ni juga merupakan birthday yang ke 57 mak aku.Hepi birthday mummy!! Lots of love from me n aku sentiasa mendoakan mak aku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan semua urusan kami berdua untuk pergi mengerjakan haji dan umrah dalam masa terdekat ini. Insya Allah.

Nanti aku sambung lagi. Banyak entry dalam draf yang rasanya dah basi untuk dipublishkan tapi aku akan berusaha untuk memenuhkan entry untuk tahun 2012.



No comments:

Post a Comment